czwartek, 29 sierpnia 2013

Bohaterowie i Duchy cz.1

                                                     

                                        Hao Asakura 

Hao Asakura, najsilniejszy szaman żyjący 1000 lat temu, ale ponieważ w pierwszym wcieleniu zdobył 5 punktów *Gwiazdy Jedności to reinkarnuje się co 500 lat na *Turniej Szamanów. Ma zdolność *Reshi przez, którą stał się zły, ale nie tylko. Ludzie zabili mu matkę w jego pierwszym wcieleniu ( O tym więcej w czasie opowiadania ). W tym wcieleniu ( oraz w opowiadaniu ) ma 15 lat. Jego duchem stróżem jest Duch Ognia. Ma brata bliźniaka Yoh.

*Gwiazda Jedności- 5 ramienna gwiazda, ważna dla szamanów. Cztery dolne punkty symbolizują żywioły czyli : Wodę, Ogień, Powietrze i Ziemię. Górny punkt oznacza połączenie ze światem duchów i zdolność do reinkarnacji.
*Reshi - nie do końca kontrolowane czytanie w myślach i odczuwanie ich.
*Turniej Szamanów- Turniej organizowany co 500 lat, który zwiastuje Gwiazda Przeznaczenia i wraz z nią Gwiazda Zniszczenia. Turniej ma wyłonić Króla Szamanów, który ma ocalić planetę, albo ją zniszczyć jeżeli zostanie źle wybrany.                                                

                                             Duch Ognia

Duch Ognia- Duch stróż Hao Asakury. Jeden z najpotężniejszych duchów natury.

                                     

                                          Yoh Asakura 

Yoh Asakura - Ma 15 lat, jest szamanem. Brat bliźniak Hao. Bardzo wyluzowany i optymistyczny nastolatek. Jego duchem stróżem jest Amidamaru. W  dzieciństwie był odsuwany na bok z powodu tego, że widzi duchy.Dopiero gdy poznał Mante, to zaznał prawdziwej przyjaźni. Jego przyszłą żoną ma zostać Anna.

                                             

                                             Amidamaru

Amidamaru -Duch stróż Yoh. Samuraj żyjący 600 lat temu, zabity przez Pana, któremu służył, ale zanim go zabili, to zabił 50 wojowników w imię przyjaźni z Moskue .

                                     

                               Tamao Tamamura ( Tamara )

Tamao - Młoda wizjonerka i szamanka, ma 12 lat i podkochuje się w Yoh. Jest strasznie nieśmiała i miła.
Jej duchami stróżami są Konchi i Ponchi .


                                           

                                        Konchi i Ponchi

Konchi i Ponchi - duchy stróże Tamary.


                                     

                                          Len Tao i Bason 

Len Tao- Ma 15 lat i jest szamanem oraz głową rodziny Tao. Kiedyś, żył w zasadzie " niszcz, albo zostaniesz zniszczony " . Dopiero gdy poznał i zaprzyjaźnił się z Yoh, to się zmienił.
Bason - Duch stróż Lena, chiński wojownik.


                                 

                                   Jun Tao i Lee Pai Long

Jun Tao - Ma 19 lat, jest starszą siostrą Lena. Jest doshi . Czyli potrafi kontrolować duchy, przez talizmany. Żyła z podobną zasadą co ren do puki nie poznała Yoh.
Lee Pai Long - Duch stróż Jun, dawny mistrz Kung - Fu i Dao-Dando ( nie wiem jak to się piszę).

                                                

1 komentarz:

  1. Ohayo miałam zacząć wczoraj (i zaczęłam) ,ale moja mama wróciła z barcelony ,a ja byłam zbyt zmęczona by zobaczyć z nią zdjęcia to mi internet odcieli i powiedzieli ,że jak jestem taką egoistką to mam iść spać -_- A: Twoi rodzice są pojebani *warczy* E: Nie przesadzaj. Sory ,że tyle zajęło mi wzięcie sie do bloga ,ale miałam małe kłopoty (czyt. załamanie nerwowe) i kułam po nocach ,a wstawałm do szkoły jak jeszcze ciemno było na treningi ;-; Tro mnie to załamało po tygodniu i tak jakoś.... Ale wracam w prawie pełni sił i mam zamiar skomętować ci w zamian wszysciutko ;3 Co do tego posta to oczywiście za wiele nie mam do opisanie ,bo to tylko opis postacie .3. Ale Lenuś już jest więc ;D ja sie ciesze ,a Hao jest też to Aleks też happy *patrzy na tulącą Hao Alex* -_- etto....

    OdpowiedzUsuń