niedziela, 13 października 2013

Kolejne zdjęcia z dedykacjami ^^

Na początek kilka zdjęć Lena, dla Mai AsakuryLili Potter 

*Crêpes au Chocolate i Emili Kagane^^




                           Nie zapomniane, osobiście wole mange niż anime, ale tamto też fajne
Ta mina jest po prostu bezcenna i Bason taki przestraszony. Wzrok jakim Len na niego "Nie obchodzi mnie to"

Teraz kilka fotek Hao Asakury specjalnie dla Zanie, Karmen i YunySK


                                                             To spojrzenie, cudowne. ^^
                                                                Hao wraz z poplecznikami

Te zdjęcia dedykuje : Yohao, Kasumi, Elmika, Neko-chan, Annie Kyoyama, SpokoyohKocineczka i Lioness oraz Kenami.

( Ogólnie dla wszystkich Fanów Asakura Twins )


                                           Ludzie to potrafią rysować oraz tworzyć grafikę :D


Kilka Foci Yoh dla jego fanów.


                             Ta ten jeden ze znanych cytatów naszego poprawnego optymisty.

Żeby przybliżyć trochę postać Sary dodam kilka jej zdjęć.

PS: Może mieć różne kolory włosów oraz fryzury, ponieważ jak jej się nudzi to zaczyna eksperymentować. (Nie, nie używa farby do włosów -,- )



*A Lili zdecydowałam się dodać twojego bloga, jeżeli ktoś chcę to przeczytać, to czyta to na własną odpowiedzialność ( Tsa YAOI )

http://hao-len.blogspot.com

*Crêpes au Chocolate-http://sk-chika-len.blogspot.com/

Jeżeli ktoś chce jakieś zdjęcia swoich ulubionych bohaterów, to niech napisze w komentarzu, którego albo jakiego, a ja dodam te zdjęcia przy najbliższej okazji...

4 komentarze:

  1. Jak tak patrze na mięśnie lena i ogólnie na niego.. to nie ucze sie pływać ;3 A: Nie spojleruj! Sry Mai wyjaśnieie w następnym poście ;3 ,abo za 2 zalezy ile ten leń napisze XD E: phy ty też tu masz robote! A: Tia sceny walki XD....TO PRZEZ CIEBIE MUSIAŁAM POBIĆ HAO! E: Dalej masz mi to za złe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam. Z resztą zastanawiam się czy zawiesić ...?

      Usuń
  2. 1."ty też tu masz robote" -to było do Alex jak co XD
    2. Jeśli chodzi ,że na stałe to odradzam wielce! Ja też zawiesiłam wtedy bloga ,ale nie na stałe! Pisanie systematyczne to wogóle sztuka ,którą staram sie ogarnąć wiec dlatego chce pisać tak dużo różnych opowiadań by w razie stopu weny np. przy shaman king lub durarara móc pisać opowiadania z czegoś na co mam pomysł. Jeśli chcesz tylko shaman king to poprostu zostaw bloga ,a przynajmniej opowiadanie na jakiś czas ,aż ci wena nie wróci. Na siłe można tylko zepsuć i osobiście radzę wstrzymać się z opowiadankiem na nieokreślony termin i wstawiać np. od czasu do czasu jak masz to rysunki swoje ,albo obrazki z anime i mangi. Nikt cie tu nie nadzoruje ,a jako twój czytelnik będę czytała i wspierała ;3 Fakt ,że wolno zaczęłam ,ale każdy powinien spróbować i sie nie poddawać ,bo jak skreślisz bloga już na starcie to jak ci wróci wena i wrócisz do pisania długo nikt sie oże o tym nie zoriętować. Jeśli mazs potrzebe odpoczynku od opowiadania to śmiało ,ale masz wrócić nie ważne kiedy ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc za dedyk serdecznie dziękuję *o* Jeśli chodzi o zawieszanie bloga to po prostu nie rób tego. Ja na przykład przestawiłam się z regularnego na nieregularne i dopiero piszę kiedy mam na to ochotę. Będą wprawdzie o wiele rzadziej, ale będą. Tak samo ty nie kończ pisać. A poza tym sorry, że tak dawno nie pisałam, ale szkoła... Pierwszy sprawdzian z fizyki w tym roku szkolnym.... *ciarki* I z biologi... Moja przyjaciółka po sprawdzianie z fizyki stwierdziła, że kocha matmę i że sprawdzian był taki jak gdyby uczyć się 2+2, a na sprawdzianie mieć 0,12 razy 360 xD Ale teraz mam zamiar to nadrobić. Ogólnie życzę weny. ;D

    OdpowiedzUsuń