poniedziałek, 25 listopada 2013

Nowy szablon (nie będę tego czegoś komentować -,-) i info ...

A więc zaczynając od szablonu. 

Parę osób stwierdziło, że nie ma szablonu i jest tylko tło. W zupełności się z tymi osobami zgadzam, więc postanowiłam zrobić szablon i oto jest.

Jest brzydki, okropny itp... (nie chce mi się pisać z tysiąca określeń, jakie to beznadziejne ...-,-) [Tak to prawda, beznadziejne -dop.KD] (Od Ciebie żadnych szczerości ==", ale znam prawdę )

Ten jełop zwany KD, ma racje to jest beznadziejne, ale nie mam siły, ani ochoty tego zmieniać, a nie będę męczyć szabloniarzy z Krystalicznej Bieli, by zrobili mi szablon, bo mają i tak dużo roboty i nie będę tam spamować w komentarzach, w których są prośby...

Ten szablon to wynik, mojego koffanego komputera, który nie chce mi zainstalować oprogramowania i mam ogólnie problem...

Bunt przedmiotów martwych T.T

Następny rozdział powinien się ukazać, na początku grudnia, albo w pierwszej połowie. 

Powinnam dotrzymać słowa. Chyba, że będę miała dużo nauki i zajęć oraz pracy charytatywnej, to może się to trochę opóźnić. 

Jeżeli ktoś ma zażalenia, skargi, uwagi czy prośby to w komentarzach lub na mojego gmaila proszę pisać (kontakt jest w informacjach o mnie )...

Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Nie przeżywaj- ładnie jest. Mi w każdym bądź razie się podoba. ^ ^
    Sama siłuję się teraz z zamówieniem szablonu, a jak to wyjdzie- niewidomo. Na razie cieszę się tym, co mam.
    O... Nie wspominałaś mi nic o swoich pracach charytatywnych. Nieładnie. Ale w każdym bądź razie rozumiem Cię, bo sama mam teraz sporo na głowie. Szkołą niestety jest najlepszym pożeraczem czasu. Ale będę cierpliwie czekać na rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary-chan... Mogę tak do ciebie mówić prawda?
    Otóż szablon jest świetny i nie pleć mi tu!
    Z niecierpliwością czekam na rozdziała! Tak właściwie to usiedzieć nie mogę xD
    I mam nowinkę :3
    Zaglądnij tu ----> moje-opowiadanie-sk-i-inne.blog.onet.pl
    Liczę na pochwałę... Lub kopa w dupę, ale to raczej od rodziców kiedy mi zaczną spadać oceny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów jak chcesz, ale mój inteligentny komputer nie chcę mnie wpuścić na twojego nowego bloga, albo po prostu go usunęłaś -,-"
      Jak chcesz to mów do mnie Mary, ale "chan" sobie możesz darować ...
      Will-chan , to tak ładnie brzmi ^^
      Mi już oceny spadły, ale tylko z matmy

      Usuń
    2. Ech ja nieszczęsna... Pomyliłam linka do własnego bloga jak można być takim sklerotykiem????
      Dobra mniejsza...
      Masz tu poprawny ^^ ------> moje-opowiadanie-sk-i-nie-tylko.blog.onet.pl

      Usuń
    3. Ech... Starość nie radość -,- ...
      Gemennasai -,-"

      Usuń
  3. Fiu fiu ^^
    Wstawiłam prolog ^o^
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon bardzo mi się podoba. Ja na razie wszystko ledwie ogarniam na swoim blogu:) Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę:)
    Zapraszam do mnie na nowy rozdział:)
    http://anna-itako.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohayo!
    U mnie nowiutki rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za info, u mnie też jutro będzie z samego rana ^^

      Usuń